kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.25.2006

試糧篇∼對不起蝠袋鼠


姑娘話小吉蒂可以試吓ADDICTION,有好多敏感貓貓乜都唔食得,只係食呢隻就OK!仲話可以Home Made豬肉、雞肉俾佢試試反應,好啦....咁我一於試吓!
雖然,呢隻罐頭真係無乜問題仲幾香添,不過..我未過到自己o個關,尤其上網見過蝠袋鼠個樣,o個一刻我真係想嘔,好彩有煩人先生安慰,話外國田鼠都照食,好乾淨無問題!之但係....我都係好想嘔!
下一次,我將會試YARRAH,又試吓個反應如何!


Kitty貓、衰炳...我好無食呀??正就食多D啦,反正我都變o左罐頭喇!









ADDICTION罐頭:
1.名稱: Addiction Organic Cat Food
2.口味: 蔬菜、蝠袋鼠
3.價錢: $12
4.質地:唔係肉醬唔會一patpat,都幾香、似午餐肉整碎之後變一粒粒
5.食後反應:無特別敏感症狀出現,相信食多一、兩次會知
6.成份:有機蝠袋鼠鮮肉、甘薯、甘荀、甜青豆、大蒜、牛璜酸、一級燕麥、維他命群、水。
不含防腐劑、副產品及內臟、填充物、穀蛋白黏膠質及玉米。

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

<< Home