kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.24.2006

探瑪姬醫生


小吉蒂食咗D藥後,情況有好轉不過耳仔dirty未清晒,今日再去探瑪姬醫生。瑪姬醫生話洗耳快D好,仲可以睇清楚內耳道入面D dirty物,咁好啦....就洗耳仔啦!之前應該要洗牙都未洗,所以將會一次過洗耳兼洗牙。醫生仲叫我,要抄低每日小吉蒂食物材料,方便日後佢幫我搵出致敏源,瑪姬醫生真好,俾著以前個黃綠,一定話食藥咪算囉,攪咁多嘢做乜。
護士姐姐又介紹我試唔同牌子抗敏濕糧,仲教我點home made食物,反正都洗耳.....拿拿聲試吓個反應先。
PS.肥花同K仔依舊係超肥,似豬仔多過喵仔!he...he..hehe.....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home