kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.26.2006

試糧篇∼對不起鰻魚

唔知點解尋日隻罐頭佢地唔肯食隔夜,所以今日要開新味道。同一隻牌子,不過唔同味道,今次用無咁恐怖嘅鰻魚,都幾香㗎,但係兩個大帝唔肯食囉!可憐嘅鰻魚我對你唔住,要你白白犧牲佢地又唔識欣賞,o徒野到不得了,唉...............

日期:25-10-06
1.名稱: Addiction Holistic Cat Food
2.口味: 鰻魚、海苔
3.價錢: $11
4.質地:肉醬非常patpat,好似baby food質地,都幾香o架!不過,兩隻野都係lam幾啖就閃!
5.食後反應:無特別敏感症狀出現,因為無乜點食過!
6.成份:沒有水銀污染新鮮海鰻、水、原味海苔、甜青豆、甘荀、大蒜、牛璜酸、維他命群。
不含防腐劑、副產品及內臟、填充物、穀蛋白黏膠質及玉米。
7.網頁:
http://www.addictionfoods.com/china/index.php?rememberSel=true

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home