kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.29.2006

試糧篇4


小吉蒂連續幾日都係食Sheba白魚,無乜特別事發生,今日轉食同牌子紫罐,點知就出事o既!
日期:29-10-06
1.名稱: Sheba金槍魚
2.口味: (汁煮)魚類和貝類類煮出來的湯
3.價錢: 唔知
4.質地:唔洗講睇相都知汁多,魚又一片片啦!兩貓狂食!
5.食後反應:出晒事,食完耳仔dirty到嘔呀,好慘呀!
6.成份: 金槍魚、貝類、骨頭蛋白、粗脂肪、粗纖維

由於耳仔烏槽得好緊要,我驚佢會聾,停食所有罐頭喇!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home