kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

10.27.2006

試糧篇3


來想試另一隻ORGANIC罐罐,不過無得散賣、無得混味,仲要一箱32盒,到依家都未解決未解決未解決!
搵晒全屋得呢隻比較清,淨魚魚......就試呢隻啦!

日期:26-10-06
1.名稱: Sheba白魚
2.口味: 魚湯金槍魚
3.價錢: 唔知
4.質地:唔洗講睇相都知汁多,魚又一片片啦!兩貓狂食!
5.食後反應:無特別敏感症狀出現,要食多一、兩餐就知!希望無大問題,因為一敏感通常即R架!
6.成份: 金槍魚、鯛魚、骨頭蛋白、粗脂肪、粗纖維、粗灰分、水。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home