kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.11.2006

剪甲甲



咪睇吉蒂咁乖,查實佢脾氣都幾臭,一唔鐘意就高8度尖叫,叫到你心都寒埋。Example阿小姐佢最憎人幫佢剪甲甲,會尖叫....不過唔會太大反抗....一樣剪到無問題。上次洗牙時,碼姬醫生幫佢剪埋甲甲,嘩
Example我開心到彈起啦,齊齊整整之餘又貼貼服服,落位非常準。真係唔該醫生Example我又可以懶得就懶!呢方面,個衰炳乖好多,任舞唔嬲ExampleExample

Labels:

3 Comments:

  • At 3:00 PM, Blogger 菲菲 said…

    kitty 好明顯蝦你啦 !

     
  • At 4:05 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    可能比衰炳蝦得多,倒轉蝦番我!

     
  • At 3:29 PM, Blogger Ah duck said…

    Dr. Maggie真係好人到無得彈,不過張單幾銀,有無計埋落去架,哈哈哈哈~

     

Post a Comment

<< Home