kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.07.2006

野蠻人


本以為文明社會,大家有讀過吓書都叫做正常人,今日終於見識到咩叫做生番,恐怖到極應該扲去做標本!
咪就係呢D怪物影響晒全香港女性形象囉,唉!

Labels:

6 Comments:

  • At 9:42 AM, Blogger 菲菲 said…

    大家係女人都咁話, 給你同事一個字...飛!

     
  • At 2:00 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    我都係咁話呀,阿野蠻女子D發癲事件夠出一本書。
    可憐佢地兩個加埋都過60歲.....仲係咁黐線!慘........

     
  • At 10:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    好攪笑,竟然有D咁既人,呷醋到不分是非,結果實係比人飛!

     
  • At 8:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    (路過的)
    會跟同事數臭自己女朋友的﹐
    也不見得「爭得落」。
    如果女朋友是這樣的話﹐
    T君早就知道不能成行了。
    老實說﹐
    港男的以軟弱為榮﹐
    是與港女的恃寵生驕相輔相乘的

     
  • At 11:06 AM, Blogger Nicole 瑤瑤 said…

    路人甲:"快d飛左佢啦. 阿男人做乜要咁作賤自己呀... 唔通真係俾佢'節'磨到好high咩.. 一日繼續同佢一齊, 阿男人邊有機會搵個第二個呀, 咁攪發唔想同佢做人世都幾難啦"

     
  • At 5:08 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    mic
    係好好笑,仲有好多包保笑死人o既case架!乜人都有!

     

Post a Comment

<< Home