kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.02.2006

剝牙仔

小吉蒂去Dr.maggie到洗牙兼洗耳,結果吉蒂小姐剝咗一隻門牙,其他牙仔無問題無牙周病,只係有少少牙肉發炎!醫生話剝咗都唔會痛,因為隻牙已經鬆到唔洗用力都剝到。之後,要食6日消炎藥呢..........

至於耳仔,maggie話唔希望同埋話無必要用藥去解決,因為係要長時間食呢,所以嚟緊一段長時間都要停罐頭,由頭開始睇睇會唔會連乾糧都敏感,再比定包Sample我,有問題可以即轉。呢段時間要俾佢身體機能休息之餘,亦需要時間清晒呢一次敏感症狀。可憐炳哥晚晚要開罐罐,吉蒂小姐生吞乾糧。我一定會諗個方法,令到小吉蒂唔知屎炳有罐罐食........吉蒂快D好返....吉蒂快D好返....好返請你食炳仔肉!

Labels:

4 Comments:

  • At 5:03 PM, Blogger Ah duck said…

    唉~可說是同病相憐,kitty貓要加油加油

     
  • At 7:29 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    ah duck
    大家一齊加油努力..加油努力啦...

     
  • At 10:31 AM, Blogger Bravo's Family said…

    Bibi,
    Kitty 貓做乜事要剝了個門牙呀 ???
    係上面的 or 下面的呀 ????
    禁食野未會好唔方便 lor ????

     
  • At 3:20 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    cancan
    kitty貓其中一隻門牙蛀o左,鬆到唔洗用力都剝到出黎!
    不過我睇佢個口,又睇唔到無o左邊隻牙仔,只係4x隻無o左一隻,所以我睇唔清楚!
    食野唔會唔方便,隻牙仔好細,細到我都唔知o係邊個位剝出黎!

     

Post a Comment

<< Home