kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.09.2006

試糧篇9


1. 名稱: CIAO低脂肪
2. 口味: 雞肉&鰹魚
3. 價錢: 唔記得
4. 質地: 白雪雪雞肉,非常香雞肉味,帶jelly唔會水汪汪
5. 歡喜指數:其實唔洗講都知,個衰炳係勁食啦!
6. 成份:雞肉(雞胸肉),鰹魚,胡蘿蔔,果子凍,維生素E,綠茶提取物

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home