kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

11.09.2006

試糧篇8


日期:9-11-06
1.名稱: CIAO低脂肪
2.口味: 蔬菜、雞
3.價錢: 唔知
4.質地: Kitty貓無得食,只有炳哥一個試味! 唔多汁、肉白淨,有jelly,炳仔照樣狂食!
6.成份: 雞肉(雞胸肉),螃蟹風味魚糕,胡蘿蔔,果子凍,維生素E,綠茶提取物

Labels:

6 Comments:

  • At 2:36 AM, Blogger 菲菲 said…

    你 d 包包係咪係日本買架? 我十二月頭去大阪丫, 有冇地址等我去掃貨?

     
  • At 2:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    小弟拜讀完kt大人的文章, 受教了

     
  • At 5:33 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    d包包o係日本買o架!
    我無地址呀,因為係我朋友幫我買o既,我要問o下佢地址。不過,o係東京呀,唔係大阪呀!

     
  • At 5:33 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    hkzooo兄
    唔好反我啦!hehe...

     
  • At 2:59 PM, Blogger 菲菲 said…

    um...問到就問啦, 用公司名搵搵, 或者大阪有分店卦 !? 有的話就pm我吧 ^o^

     
  • At 4:07 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    好呀,知道後話你知,不過我唔知大阪有無petshop,我未去過呢!

     

Post a Comment

<< Home