kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.03.2006

北上


一時興起,同阿煩人先生北上。之不過,上到去都天黑lu,無咩特別嘢做過,只係去買書同打邊爐!

就喺書城下面間藝術用品中心....攪錯呀..咁都俾我見到Marie..要買先!!仲有一本波波薄啦,因為我一直都係用薄仔抄電話,幾個月就用爛一本,成日都要換㗎!





然後,當然係去睇書啦,今次收穫豐富啊,買咗好多本喵喵書呢!




最騎呢係...本人一開始非常智障地去咗家禽嗰欄到睇,仲睇咗好耐....見到全部都係雞牛羊仲死搵爛搵..hehe..後尾先識行番去寵物 嗰欄呢!今次d書好掂啊..消閒少實用醫學多,有排我睇呀!

之後,咪去咗小肥羊狂食囉,真係狂食啊。Order時待應哥哥已經好多樣唔俾我地叫,話兩個人食唔晒呀,最後揀咗8樣材料....正喎..埋單$160蚊飽到屎,好味過香港小肥羊添!

Labels:

4 Comments:

  • At 9:57 AM, Blogger 菲菲 said…

    點解咁得意既 ??? 我明明日日最多隔日就入黎探下吉蒂同肥柄, 都奇怪點解咁耐無update, 今日一入黎咁多新post, 但已經係好耐之前的... =.="

     
  • At 3:54 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    hehe....菲菲
    因為我忙到發癲啦,積埋好多野都未得閒update呀!所以依家咪陸陸續續update番o羅!
    好快會睇到新news架喇,我整快d啦!

     
  • At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    小肥羊~~~係好正呀!諗起都好好味呀!

     
  • At 1:07 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    小肥羊...好正架!不過..hehe..我唔食羊架!
    香港有小肥羊湯包買,for打邊爐o架,你有無試過呀?都係好正架!

     

Post a Comment

<< Home