kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.02.2006

意料之外

小吉蒂因為食物敏感,攪到耳仔好烏槽,一路食開嘅處方RC SC31要退役喇,再試RC HYPOALLERGENIC開頭都ok啦,食多一陣唔太掂喇,耳仔再烏槽,要試Hill's Z/D....不過呢隻糧上年食過,皮膚靚啊肚痾之o麻......唔理咁多再試吓先!
所以,我就去醫生到買糧同埋扲耳仔藥水啦,平時我都係坐巴士過半山,唔知點解今次我竟然會唔小心遲落一個站,正當好愁之際..俾我見到間Petshop..又俾我見到d CIAO罐罐好鬼平,仲要係有極多味道......um...好明顯去咗掃貨啦!
跟手去醫生到扲糧、耳藥水,然後就行落山準備坐巴士返工,突然睇...俾我見到我未見過嘅日版Pocky...唔得了...唔買會後悔!
就係咁,唔洗一個鐘已經散我好多財,中環有無咁多嘢買啊????

Labels:

6 Comments:

  • At 9:55 AM, Blogger 菲菲 said…

    噢...吉蒂隻耳仔仲未好呀 >_< 肥柄就好啦, 又有咁多好味罐罐食, 吉蒂無得食.

     
  • At 3:57 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    佢耳仔無之前咁恐佈,但就係成日有dd...因為我唔俾藥佢食呀,耳藥水扲左都無幫佢滴!
    盡可能都唔用藥呢!
    炳哥,佢咪開心law...日日食食食!hehe

     
  • At 10:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    想問一下CIAO缶缶響邊間Petshop買....真係好多款式...貝柱好好味架

    Bo Bo

     
  • At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    其實中環真係超多野買架!你下次去要小心d你個荷包喇!kekekee...

     
  • At 1:11 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    bobo
    d ciao罐罐,我o係堅道買o架!
    正確地址..woowoo..我都唔識點講你知,因為我係路經呢!
    我坐新巴23號,上到堅道第一個站係明愛(唔落),第二個站好似係教會(唔落),第3個站就落車,行兩步就見到間petshop架喇!hehe.....

     
  • At 1:12 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    gigi
    我依家都知中環勁多野買呢,我下次...一定一定會好小心..唔會再出事架!

     

Post a Comment

<< Home