kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.08.2006

吉蒂姐姐保你大

之前提過,吉蒂小姐食物敏感耳仔烏槽過屎坑,洗耳之由RC SC31轉同牌子DR25,點不知食咗兩包耳仔再烏槽,又試HILL'S Z/D,已經係最後一隻處方抗敏糧,之不過耳仔好咗DD,但係痾爛屎囉!
咁樣......咪又再食番DR25,再滴10日耳藥水,依家滴完喇.....唔.....又唔可以講100% recover,係好咗8-9成,要觀察吓先!吉蒂姐姐....我保你大唔好玩嘢啦!近排我好忙,未有時間出絕招呀,你唔好再敏感喇!拜扥拜扥..........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home