kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.18.2007

特選晚餐

相比起吉蒂貓,炳哥真係好好口福,基本上....佢真係一個試食專員,但求放得入口通通都可以食,煩人先生曾經講過一個極無聊o既笑話,佢話如果炳仔係流浪貓一定會肥過依家,因為佢屎都照食,淨係垃圾都有排食...............一D都唔好笑!
如果我得閒佢又乖貓,我會整D新口味俾炳哥嘆o下,今次就有罐頭加雞柳再加野莓素,野莓素好酸所以只可以加少少,不過......傻仔炳當然會照食啦!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home