kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.07.2007

龐小B出o左世喇

呢位龐小姐o係12月21號出o左世喇,睇個樣好老積,查實只係半個月人仔。呢位龐小姐好古惑,要全家總動員為佢張羅,明玩o野!自己早成個月出世,唔做山羊座,揀做好動爛玩o既人馬座龐小B,你母親大人為o左你.........你咁醒目明我講乜o架啦!嘻...嘻.....你要識做呢!祝你身體健康、快高長大、快D返屋企同喵喵玩!

生完都咁靚o既,就係龐小姐o既母親大人,即係我阿e喇!祝你心想事成、笑口常開!努力o奧!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home