kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.14.2006

自製茶包

話說我好鍾意飲茶喎,平時都係茶當水飲。之不過,茶包無咁靚飲兩飲就無味,茶葉當然好好多啦,但事後清潔無敵煩。
無意中見到呢個茶包袋仔,將D茶葉放入去就乾手淨腳,非常之咁方便嘅!呢個茶葉袋,係我2006年買得最成功嘅一樣嘢,真係好好用呢,最抵死係Made in Japan呢,用咗應該唔會出事掛!

Labels:

2 Comments:

  • At 12:07 AM, Blogger Wing Kin said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 12:07 AM, Blogger Wing Kin said…

    借問聲版主,請問係邊度可以買到呢款茶包呢?謝謝!

     

Post a Comment

<< Home