kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.26.2006

Boxing Day~拆禮物

今年收鑊唔算豐富呀,我D阿姨又唔買俾我,好明顯係我送番俾佢地添啦,唔緊要.....新年扲番佢地幾十封利是補數!呵......呵....呵...........

呢份係煩人先生送俾我,恨咗好耐嘅化妝掃Set,咁貴我當然唔捨得買俾自己啦,有人送心情輕鬆好多!嘻...嘻....多謝晒!


呢份呢就係合作開嘅PR姐姐送俾我,收到好開心呢!一來我好鍾意呢個牌子,二來返到公司就見到喺桌面,好滾動呀!kakakaka..........


Marie垃圾桶就係白老鼠同僚送嘅,佢知我鍾意Marie貓,見靚就買囉!多謝噢.......


呢本喵喵薄就係另一位同僚送俾我,其實仲有一棵Melody聖誕樹㗎,不過放咗喺公司無影相,多謝呢位同僚好好人呢!


呢D就係ROSA姐姐送俾吉蒂同炳哥嘅小食,佢地好鍾意炳哥食到LamLam脷,多謝晒ROSA姐姐噢!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home