kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.25.2006

聖誕快樂呀

呵....呵....呵....呵....呵....呵....呵....聖誕快樂呀各位朋友仔!大家都見到我屋企有放聖誕樹呢!
話說有人我同煩人先生講:唔....有貓之後都無得放聖誕樹..無氣氛Lu!
第日放工...登..登..登..登.......我就見到聖誕大樹一棵!好奇怪,炳哥開頭係狂咬,
我一度想收埋棵樹算數,之不過由煩人先生出馬同小炳講掂數..之後...聖誕樹安全過渡!神奇神奇..........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home