kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.20.2006

聖誕送禮

嘩..嘩...今年聖誕準備咗好多聖誕禮物,不過本人無雙糧、無花紅、無加人工亦無發達,只係想大家都開開心心呢!
小童組:查實我自己最鍾意呢個組別啦,D禮物係我最鍾意嘅,見到都好開心!希望D姐姐仔收到都開心啦!嘻....嘻.....
婦女組:話明婦女當然係經常入廚房,最實用就係廚房用品,花花圍裙同手套好難買㗎,用咗心情好D,煮飯都好味D!
貪靚組:呢個牌子我自己都好鍾意㗎,又香又滑超好用,抵我買到破晒產送俾大家,希望收到嘅人都會鍾意啦!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home