kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

12.29.2006

送俾自己嘅禮物

近來私事公事上非常多突發事件要處理,而且鑊鑊新鮮鑊鑊甘,非常煩惱好大壓力!所以,就要搵D嘢調劑吓,一係食一係買,咁當然揀後者啦,仲搏命食真係有排減,千祈唔好自己玩自己!其實我都幾識自己尋開心㗎,買完嘢真係一身鬆晒第日再煩過!嘻......嘻........就當送俾自己嘅聖誕、新年禮物啦!

1.有史以來第一次自己出錢買相機,呢部F31係非常之正,可惜我仲未真真正正咁試玩過,只係求求其其影幾張,不過唔洗閃光燈室內暗到爆都影到吉蒂同肥哥喎,好嘢呀!但係我而家一直用舊機,呢部放埋咗。俾D時間我,我一定試影俾大家睇啦!kaka........

2.呵....呵....呢個厲害呀,我只係lunch hour無意中見到,絕對唔係有心行街去搵!一見即刻唔放過,呢個Marie箱好大個,入面仲送好多好多禮物㗎,好開心呀!Yeah~~~~

3.除咗Marie之外,另一至愛就係Charmmy Kitty,呢張係我見過最舒服最靚嘅卡通毛毯,佢質地係珍珠棉,好滑好輕仲有個Charmmy袋入住,點可以唔買呢!一張我一張俾BB女㗎!

4.大大個頭Charmmy Kitty薄仔一本,無咩用只係儲吓囉!

5.Marie浴帽、間尺、File、杯墊,我好鍾意!越睇越似吉蒂貓!hohoho......

6.Mouse Pad買返公司嘅,做嘢開心D又快手D,個人又輕鬆D,的確唔錯!

7.都係儲物之一,無乜特別!

8.上次俾我發現新大陸,搵到幾間9成賣Made in Japan吉蒂嘢,仲款多又特別,心思思去咗幾轉,最鍾意係黑色包Kitty面油紙,好靚㗎!
9.銀包係我嘅,其他都係BB女,同樣喺新大陸到買呢!嘻.....嘻......
10.3個File都係唔會用,我最鍾意當然係紫色好似Anna Sui嗰款啦,Last one咁都俾我買到!
11.一見到就雙眼發光,要諗諗點用呢!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home