kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.06.2007

日本收鑊

嘻...嘻.....我個白老鼠同僚絕對係購物狂!
早幾日,佢就過o左日本一轉放血.....當然係出血成功...狂買狂買!
我扥白老鼠小姐見到靚o既Marie、Charmmy Kitty用品通通買返o黎,
無指定款式無指定價錢..因為佢眼光好好o架!
結果我無去到日本,都有呢4樣收鑊,埋單$2xx.....好靚好開心呢!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home