kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.09.2007

打邊爐

放o左工約煩人先生去銅鑼灣食飯,唔知食乜就去Sogo遊蕩,蕩多幾蕩煩人先生話買o野返屋企打邊爐!都好喎!
去Sogo超市...無o野買,再過Citysuper....慘慘慘...同樣無o野買,睇o下隻錶,呵...呵...9點幾梗係無o野買啦!
最後咪去24小時惠康,勁多o野買!原來惠康都OK o架,要乜有乜!返到屋企我好眼訓,死o左o係沙發,不出半個鐘煩人先生已經Set up好,12點開始打邊爐!
唔知係咪天氣凍,炳哥全程訓o係沙發反晒肚,Kitty貓.....唔....當然無咁豬兜...匿o係房到慢慢訓啦,D毛毛吸晒味好臭o架,邊有炳仔咁低B!!

Labels:

4 Comments:

  • At 11:34 AM, Blogger 菲菲 said…

    煩人先生好好喎......肯set up 埋比你食....換著我果個...."聽"餓死 =.="

     
  • At 6:12 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    o個日煩人先生太肚餓,我又太眼訓,所以佢先肯整law!
    你下次試o下一返到屋企即刻入房訓,等一陣就有人叫你出去食o架喇!kakakakak

     
  • At 10:10 AM, Blogger 菲菲 said…

    唔會的....佢會由得我瞓到第二朝...D 食物做第二朝的早餐!!!

     
  • At 2:01 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    咁就要教訓o下喇!kaka.....

     

Post a Comment

<< Home