kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.20.2007

變態醫生等天收

大家千祈唔好去睇呢個變態醫生,不知所謂讀屎片。原來醫生唔係拯救生命,係要o黎導致生命永久殘癈!呢個屎片醫生,就係>>
http://www.hkcats.org/phpBB2/viewtopic.php?t=44211&start=0
曾經頂頂大名,有信譽有醫德o既Dr.tint,今日竟然會因為診所喵喵亂爪o野而幫佢除爪。用手術切斷喵喵手腳神經,爪依然存在不過完全無用途,簡單D講指甲變成裝飾,喵喵健全變傷殘!
白痴醫生,雖然你地西人只有天堂與地獄,之不過本人想話你知,中國說法有18層地獄,其中一樣酷刑就係勾斷手根腳根,今日你所做o既一切,必定他朝君體也相同,你真係一個好賤o既醫生!@$@#%$^%U&%^!@#!#@$#%$#^$%^&$%&^@#$!@#!#

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home