kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.21.2007

滿月

龐小姐滿月喇!我幫佢改o左英文名叫Charmmy,Charmmy Kitty o個個Charmmy,一來我阿e有5小喵佢係第6,所以都要改番個貓仔名啦,二來希望佢係靚女一名,hehe....真變態!
當日,只係開兩圍簡簡單單兩家人食o下飯,阿龐小姐就以一身迷人Pink Lady出場,好得意o架,好明顯全部人圍實佢啦!相入面,有個黑衫女子抱BB o既,就係我阿e即係龐小姐個阿媽,唔係我o黎o架!側面o個個o靚妹,係我第二個阿e個女,唔係佢個女,龐小姐係大小姐啊!





Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home