kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.26.2007

傻小兔

係人都知我屋企仲有一隻大白兔,不過甚少o係呢到蒲頭。阿小兔個廁所經已俾佢咬到又花又爛,同埋佢最愛o既小食亦經已食清,所以就去買番個粉紅色o既新廁所同埋一堆小食俾佢,我諗小兔應該會鐘意掛!

Labels:

2 Comments:

  • At 10:13 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    自從上次個兔fd睇夜診事件後, 我D兔fd又叫我問下你有無兔醫生介紹. 佢而家會轉去睇Tiger, 不過再想知除左老虎仲有無其他選擇?

     
  • At 8:12 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    睇小動物黎黎去去都係o個幾個:
    大圍老虎,dr.eric,夏利維dr.chris,dr.betty!!
    呢幾個都唔錯o既!!

     

Post a Comment

<< Home