kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.08.2007

馬交遊(二)

第二朝起身Check Out後,無無聊聊四圍遊蕩,蕩o左去大三巴隔近,同樣無乜目標見乜食乜。不過,無意中見到一幅大黃貓貓牆,好掛住吉蒂、炳哥啊!

極多人排隊o既炭燒金錢餅,唔洗講我一定會排埋一份,親身試過真係幾好味,唔錯唔錯!

又係超多人o既餃子店,不設堂食只有外賣,又係好好味排o下隊都抵。

繼續遊...蕩去大三巴同議事亭,由於超多人只係影張相就∼∼即閃!

上年發覺大利豬豬包超難食,發誓唔會再去。今次,去o左金馬倫試試,豬豬包加朱朱力布丁加蛋撻,好味兼超肥!

由於超無聊超得閒超多時間,過o左去漁人碼頭玩,其實無咩玩只係影相影相同影相,影到呆悶到癲......一於入去巴比倫SeeSee......又有奇蹟出現,半個鐘輸$600...心血來潮買鋪圍.....嘩哈哈∼竟然竟然竟然竟然竟然會中,即閃啊!




過去(乙水)仔行,由於太飽無乜心情食飯,所以先食個木康布丁,再食魚刺麵,都唔錯幾好啦!
晚上11:45船,之不過兩條友攰到傻o左,10:30去到碼頭邊坐邊覺覺豬,上船再訓。再見喇馬交,等我呀呀呀呀呀!

Labels:

3 Comments:

  • At 9:58 AM, Blogger 菲菲 said…

    好詳細的遊記呢,好好睇,遲D有時間一於去去先 ^O^

     
  • At 5:57 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    有時間去馬交一轉啦,都幾好玩o架!

     
  • At 10:08 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    我見到馬交兩隻字就怕怕喇. 不過七月個賭場開左, 我就好建議再去玩下.

    你講果D野食, 我好多都未食過, 淨係食個氹仔魚翅面, 真係好鬼正.

     

Post a Comment

<< Home