kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.06.2007

小小心意

因為好友009將要遠征東洋,所以作為豬朋狗友o既我就準備o左小小心意送俾呢個老友。因為009小姐有一副天使面孔,再加上一把超靚o既長頭髮,所以我送上一堆飾物,等佢可以同日日新款天天不同o既日本美少女鬥過,祝009小姐o係東洋生活愉快、事事如意啦!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home