kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

4.03.2007

攪攪震

基本上,吉蒂姐同炳哥稱唔上係朋友,只可以叫做同屋主。一日都係個衰炳,又唔知自己幾噸重,成日扮大佬蝦蝦霸霸,攪到喵見喵憎。不過,間唔中都會見到佢地相隔幾個身位覺覺豬,但係.....真係好間唔中,10次都無,而且絕對唔會有身體接觸。可能係炳哥屎味纏身,行近D都會令吉蒂姐即時彈開,生人勿近。



Labels:

2 Comments:

  • At 11:51 PM, Blogger rheavv said…

    呀炳哥俾d紳士風度啦, 唔係「身屎」呀!!
    人地kitty貓話晒都係靚女兼呢間屋嘅大家姐呀!

     
  • At 4:08 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    屎炳佢真係浪得虛名o架,成日都做埋d屎忽鬼o野,抵阿吉蒂貓咁憎佢!><

     

Post a Comment

<< Home