kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.03.2007

試糧篇22

牌子 / 名稱 : CIAO貝柱
價錢 : $9
內容 / 質地 : 雞肉(雞胸肉),宗田鰹魚,穗縱閉殼肌,勝的年節菜,果凍,維生素E,綠茶提取物
口味 : 雞、貝柱
歡迎指數 : 肉質好滑、雞肉、貝柱都係一絲絲,炳哥好鍾意

Labels:

2 Comments:

  • At 11:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    呢隻牌子就真係一流, 不過呀炳哥有咁多款式食, 咁kitty貓唔食得...佢會唔會唔開心架...見到人地有得食, 佢無得食 :(

     
  • At 2:24 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rheavv
    我唔會俾吉蒂見到佢食架,我會等阿姐o係房訓緊,關房門、冷巷門先開罐頭!俾佢知道炳哥有野食,打交都似!如果零食就無所謂,因為阿姐一向無興趣,放埋嘴邊都唔食!

     

Post a Comment

<< Home