kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.23.2007

試用

有個Make Up推介,話呢隻T-zone base好好用,咁我心急當然又會買o黎試試。結果,真係好用,好貼面之餘仲好爽,控油都係一流,依家我每日都會用o架!

塊面滑嘟嘟,咁一定要食番D滑嘟嘟o既o野!今日...嘩∼呵∼呵∼買o左我最鐘意o既Blueberry芝士蛋膠,同樣好滑溜...........

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home