kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.17.2007

最後衝刺

話咁快就年三十,好好好好好忙!屋企亂到慘不忍睹,又要清潔又要趕落街辦年貨,仲要好似師奶咁去街市買最重要o既碌柚葉..........最後碌柚葉竟然斷貨,花檔阿姐好人,私人醒o左幾塊爛到霉o既俾我,好過無啦!屋企對拖鞋又爛o左,買番對紅噹噹o既,新年o麻!
呢檔專賣呢種花拖鞋,好o野o黎o架好好著,仲長期有好多日本小姐幫襯,我親眼見過佢地買親都一打一打,日本渴市喎!

嘻....嘻.........華麗園年糕超好味o架,雖然貴o左D細細舊成$70,不過真係物有所值,好香椰汁味唔漏唔油,正!加埋金庸題字,乜都抵番晒啦!

同埋呢個芝士蛋糕,雖然蜂蜜味好食D,不過又無貨......算啦芝士就芝士啦!明明話辦年貨,但就買蛋糕........我非常多心!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home