kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.13.2007

煩人手信

煩人先生番o左香港喇,小喵果然真係無禮物,但我又真係有禮物喎,嘻..嘻..開針!
呢本畫冊Kitty小姐非常有興趣,全程訓實唔放,好好睇咩??
阿煩人先生竟然話呢個公仔超似我喎,玩o野咩....我樣衰好多!!慘.............
呢樣係我最最最鐘意o既禮物,好sharp仲係喵喵公仔,好得意o架!keke.......
正面一樣咁靚,好開針!Yeah~~~~~Yeah~~~~~Yeah~~~~~
一架鐵盒車,入面有D乜呢??
大堆朱朱力,嚇死人..食晒起碼肥10磅,咪攪!!
拿拿拿..呢個袋真係要講o下,查實本人覺得非常肉酸,但又唔可以講出口,再望o下個價錢USD170.....o個一刻好火滾,因為太貴喇..又唔靚..實在唔識欣賞,我覺得好o徒錢呀!
呢個牌子..唔..大家可以上佢個網see see,煩人先生話其他款勁勁貴,成幾千蚊港紙,有無攪錯呀,係咪真係有人買o架??

Labels:

4 Comments:

  • At 9:52 AM, Blogger 菲菲 said…

    噢...唔好比煩人先生知道你唔鍾意個袋呀, taste 既野,慢慢黎啦,佢覺得個袋靚,係好野,咁貴都買比你,佢好好丫 ^o^ 個袋都唔係好肉酸遮,ok啦,賞下佢面,係佢面前記住用返三兩次呀 !!

     
  • At 5:25 AM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    hehe, 我都覺得你係好似果個公仔咁樣架....
    我之前都係英國見到個款梳, 有諗過買俾你, 我都覺得你會鍾意, 不過就無貓貓公仔, 佢仲有D迷你掃把同垃圾鏟都好得意架...
    個袋就真係...無野好講...

     
  • At 6:57 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    he~~我唔敢o係佢面前講呀,佢就日日問我做乜唔用o羅,我打死都唔用o架,會俾人勁勁勁笑!其實,我影靚o左o架,真身係好恐怖...見到咁貴,都唔知好開心定好笑,真係好o徒$$,食晒仲開心!不過,我一定唔會同佢講∼∼個袋好樣衰呢個事實!

     
  • At 7:12 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    hohoho......其實我都有幾分似個卡通公仔o架,一樣有眼耳口鼻....嘻∼嘻∼
    把梳我最最最鐘意,但何解你會覺得我都鐘意o既?唔通....係我個形象太白痴?
    查實呢,我個外表好正常,唔會有公仔出現,之不過,上次同事放d野入我個袋!oh...嚇死佢..成袋都係蝦毛吉蒂、Marie、貓貓公仔出現...話晒都一把年齡啦!唉..............

     

Post a Comment

<< Home