kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.10.2007

終於買o左......

我都知個Blog全部買o野係會悶爆,不過無計啦..我工作不值一提,除o左Shopping我都無乜好做!散o下財又散o下心啦!
今日好勁,自己一個殺落太古城,橫掃UNY、吉吉島、永安.....hoho.....一個人扲咁多o野返屋企,真係叻女!

好開心..恨o左好耐o既焗爐終於買o左喇,當然要即焗!試新o野o麻......

牛油菇同帶子都超好味,下次想試o下整蝦!

仲有買o左好多衫仔同日用品俾龐小B,減價勁勁平,Chicco沖涼液平成$100蚊呀!

順手買埋貓貓浴薕、一堆清潔用品、好靚粉紅色o既保溫壺,交卡數就知死!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home