kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.25.2007

好鄰居

小炳一向有床就訓、有屋就入;吉蒂貓最憎上床、極凍先入屋仔!早排開草莓屋俾大佬炳避寒,點知吉蒂即時飛奔入屋霸位,好明顯....打交收場!
依家,一人一間唔洗煩!不過,有個好得意o既奇境,佢地絕對唔到走入對方地盤,永遠都係訓自己o既物業,一步都唔會行入隔離屋做家訪。就算對方未歸位都唔會八卦入錯屋,明乎其實一對好鄰居,完全無交流!

吉蒂:白痴炳...我間屋靚過你草莓兜100倍,簡直係5星級的家!
炳仔:車...好巴閉咩..咪又係屋仔一間!
吉蒂:講咩啊你....出o黎打鑊你!
炳哥:再嘈...拆散你間屋啊!

Labels:

6 Comments:

  • At 10:39 AM, Blogger 菲菲 said…

    你就好啦, 屋仔有貓訓, 我屋企的草莓菠蘿屋, 用黎裝飾咋 =.="

     
  • At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    屋的主要作用係要黎磨牙
    -轉載至古古力語錄
    兩間屋放得咁近,唔怕炳哥走去打kitty貓咩

     
  • At 12:55 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    你屋企有無暖氣o架?我屋企無暖爐o架,咁鬼凍d喵迫於無耐咪入屋仔o羅!hehe....

     
  • At 12:58 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    ah duck
    古古力真係越睇越可愛...咁有性格真抵鍚!hoho.....
    兩間屋放得近無問題呀,只係平時kitty貓走過,炳哥會駛出無影手爪腳o羅,不過無打交!hehe...

     
  • At 10:05 AM, Blogger rheavv said…

    kitty貓, 姨姨無來一排, 乜你講野粗魯咗咁多架~~~~~~ (一直以來姨姨都覺得你係高貴嘅大小姐~~)
    而肥炳依然都係咁~~~~~~~~~勁

     
  • At 5:16 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea姐姐
    我無粗魯到呀,只係對住炳仔先忍唔住!@#$#@%$@@#%#$@%^@@#之o麻!!

     

Post a Comment

<< Home