kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.23.2007

07展望

吉蒂貓:我梗係希望我同炳仔都身體健康、笑口常開、心想事成、想o個樣得o個樣、每日都有新玩具啦!各位朋友仔.....新年快樂啦!!

∼我希望我o個位貌美如花o既阿e日日笑唔停口,心想事成啦!
∼小B女身體健康、快高長大!唔洗聽教亦無需要聽話,最緊要開心!
∼小吉蒂同大佬佬敏感症全消,唔好再敏感敏感敏感敏感敏感!
∼身邊所有人貓狗都身體健康!
∼完成我學緊,又天一半地一半o既o野!
∼同connie小姐上整蛋糕班、動物傳意堂!
∼破解同煩人先生鬥唔講o野,佢次次贏我之謎!
∼唔好一發脾氣就爆粗,xyz都出齊!
∼減少每日發癲次數!
∼成功鑽研各種自然療法!
∼收到月結單永不言悔!
∼變態佬死晒,無人虐待動物!
∼身邊o既騎呢兼9唔搭8人士全部消失。
∼穩穩陣陣咪大上大落。
∼減少每星期打的次數,由7去1。
∼去得成旅行,最好係日本。
∼煩人先生多D開金口。
∼有限金錢買無限多o既o野!
∼心想事成成成成成!

Labels:

2 Comments:

  • At 11:53 AM, Blogger 菲菲 said…

    Kitty貓呢張相好靚呀! 成個毛毛球咁啊!!
    你的07展望好好笑, 但好真實 !! 祝你願望成真 ^o^

     
  • At 2:02 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    多謝菲菲!
    我都好想願望成真!hehe...

     

Post a Comment

<< Home