kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.22.2007

補濕

呢排好Hit o既透明質酸補濕用品,我當然唔會放過啦,平時我買護膚品一定唔會手軟........因為.....屋企仲有一塊面幫我包底..自己唔用咪俾Mr.煩用o羅!hehe....話時話...呢兩隻透明質酸都好掂,強力補濕之餘亦無敏感,超正!
仲有SHISEIDO新line AQUALABEL,同樣係好好用,最勁係支導入精華,皮膚好快吸收,好正o架!
同事話呢隻牌子粉底好好用,咁我又試o下啦,不過...我到依家都仲未試,之後再report啦!另加好無聊又好靚o既Charmmy Kitty洗頭水一支,我估......應該係唔好用o既!

Labels:

4 Comments:

  • At 10:24 AM, Blogger rheavv said…

    支粉底我都用過, 都唔差架, 但我覺得可能法國product唔係完全arm晒香港人皮膚/香港氣候~~, 以完美嘅粉底來說, 我會選擇日本牌子多d!

    但係bourjois的其他product就好好用! (最好係又唔叫貴, quality又好好!)
    我好推介人用的有 - Effet 3D Lip gross (#32), 帶有閃粉的眼線筆, 眼影 (我係christmas期間買了盒限量 - 黑色帶閃粉的, 用咗好sharp但一d都唔會誇張!),
    同埋支洗甲水 (又可以當埋開甲水用)~

     
  • At 5:21 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    聽你咁講有d驚添,因為我仲未試用隻粉底呀!我同你一樣,粉底用開日本牌子.....我好驚驚呀!等我快d試o下先!

     
  • At 3:42 PM, Blogger rheavv said…

    我想問你補濕果款product係邊度買架~~

     
  • At 2:46 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    你指藍色o個款?藍色o個款o係屈人寺賣o架!好似係屈記獨家!

     

Post a Comment

<< Home