kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.29.2007

是日晚餐

好無聊..日日都要為今日食乜o野頭痛,話晒一星期7日每日兩餐茶餐廳都唔係辦法,好易食到黐線o架o麻!所以,今晚好唔知食乜o既情況底o下食o左d新o野!hehe.....
係我買但又唔記得幾時買o既叮叮通粉,原來........都幾好味o架!

唔食就過期o既Hot Cake,咁即係要食埋佢啦,諗o下點食先!

超大粒又好甜o既士多berry,一粒粒食有D悶喎..........

hehe......最尾整o左呢個出o黎,好好味o架!...........起碼唔洗餐餐粥粉麵飯先啦!good!!

Labels:

4 Comments:

  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    CL 有一隻"青咖哩蝦/紅咖啡雞+飯"既雪藏野, 叮5分鐘就有飯食, D咖哩幾香架, 得閒買D放係冰格啦~~

     
  • At 3:36 PM, Blogger rheavv said…

    我都係勁懶整野食, 日日叫外賣~~~
    你個甜品好吸引呀~

     
  • At 2:38 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    肥炳阿哥..
    多謝你提供好味情報呀,因為我就黎食到悶屎啦!

     
  • At 2:39 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    個甜品都唔算係甜品呀,將屋企有o既o野放埋一齊law.....kakakaka.....

     

Post a Comment

<< Home