kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

1.28.2007

餵大佬

有人話要去馬交反o下喎,咁我就去幫手餵大佬小狗狗o羅!下晝,買包新糧俾阿大佬試o下,鬼死咁重又要打的返工,拿拿臨做晒d野驚大佬肚餓,飛奔去佢屋企,去到已經係夜晚1230,不停執屎執尿大佬又跟手痾屎痾尿,之後等佢食飽玩飽就幫佢影相啦,佢好鬼靚仔o架!走o個時已經係3點幾,我由太子返炮台山再行條奪命長樓梯返屋企,真係隨時會死,所以.....唔好理又打的!(希望阿某人見到會識做呢!kakakakakaaaa.....)
真係要讚o下呢部F31 100次,呢d相我係o係極暗無閃燈打auto情況下亂影,加上呢位Model不停四圍跳,依然影到咁靚啊,呢部真係名乎其實o既傻瓜機,點影都靚全無技術可言!一個字∼掂!!



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home