kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.03.2007

心頭好.....

今日o係灣仔完成特別任務,行去地鐵站之際...啍..啍..又見到D得意o野!好多人都問究竟煩人先生有無想殺死我呢?答案係.....無o既!仲話我好厲害,每日都搵到新產品,同埋..次次都無佢份喎!我又點會咁姑寒呢,係佢唔夠膽用我D蝦毛吉蒂之o麻!
大吉大利大吉頭,我會送俾貓地,掛o係佢地棵樹上面!
呢堆貓貓袋有兩個送俾朋友,其餘......我未諗到點用!
左上角同左下角,係買俾我個Tiffany表妹o既!數數埋埋,其實我自己得好少o野渣!

Labels:

3 Comments:

  • At 11:53 AM, Blogger 菲菲 said…

    你個blog.....好魔鬼呀 )))) 搞到人地心癢癢 ))))

     
  • At 6:02 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    菲菲
    我每日都唔係專程去行街,只係做o野時路經....我唔魔鬼啊,只係條街太魔鬼!woo...woo.....

     
  • At 8:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lovely blog hello from Belgium

     

Post a Comment

<< Home