kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.12.2007

禮物呢?

因為New York fashion week o既關係,煩人先生過o左去成個禮拜,今晚就會返o黎香港喇!可能佢成日出trip,d喵都慣晒Lu,無掛住佢更加唔會茶飯不思啦!今次我千叮萬囑有靚o野一定要買俾喵,最好就買埋俾我.......唔知我地有咩禮物呢?

Labels:

3 Comments:

  • At 1:02 PM, Blogger rheavv said…

    去到new york咁遠, 梗係一定要買野俾你啦! (我諗煩人一定識做嘅~~)

     
  • At 10:09 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    我已經知道我有禮物,d喵無啊!!....不過我o係公司..唔豬我有乜呢??kekekeke.....

     
  • At 7:07 PM, Blogger rheavv said…

    今日我都收到「禮物包」啦,check hkcats pm啦 :) 好開心好開心~~~ tkx~~

     

Post a Comment

<< Home