kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.16.2007

團年

新年基本上都係大晒,食團年飯應該都係大過天,所以我極速攪掂我o既工作,再Send過SMS俾老細,然後速逃!
路經維園,快手走入去買o野俾我班尊貴o既表妹,D人全程用奇怪o既眼光望實我,攪乜呢個姐姐仔會一個人行年宵?其實我唔係行,係左穿右插買完就走,半個鐘攪掂!
然後再落上環安記買海味俾我個權威o既Jenny婆婆(即係我外婆),Jenny呢個咁潮o既名係唔知邊個細個時幫佢改o既!只係用o左15分鐘,放低$1000,又攪掂!
因為屋企大堆人要分兩枱,我當然去小朋友o個枱啦!好多餸又好好味,跟手再扲D返屋企!仲有Jenny最拿手o既蘿白糕,我又扲成大底,不過.........唔記得影相!
表演慾極強,張張相都表情豐富o既Tiffany小姐,祝大家豬圓肉潤、不勞而獲!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home