kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.18.2007

大年初一

恭喜發財,kitty同炳炳恭喜大家發財!本來今日要去拜年,後尾無去到,都好吖留o係屋企Hea下o麻!
呢個大吉大利大吉頭,估唔到同中國Feel o既存盒都幾襯!的確唔錯!
嘻......嘻.........存盒藏喵...幾無聊但又好攪笑,想睇o既朋友仔可以上我屋企拜年!(不過要準備大利是!hehehehe..........)
唔.......只不過係落街食o野,竟然都見到有好靚o既Hello Kitty賣,呢個咭片套買俾我自己o既!
呢個就買俾我阿e,袋BB o野!個款好得意o架,開拉鏈就成個變o左正方形!
晚餐,XO醬蘿白糕再加椰汁年糕,確係好好味!
呵...呵......下晝專登去買XO醬,睇落個賣相唔錯,食落仲非常好味添!
今次用o左新方法煎年糕,煎出o黎真係靚好多!首先落糕煎,9成熟再夾起加蛋再落鑊,效果糕熟蛋黃金,靚好多呀!

Labels:

2 Comments:

  • At 6:57 PM, Blogger rheavv said…

    d年糕好吸引呀!!!!
    祝你同煩人+kitty貓 + 肥炳 - 萬事如意, 心想事成, 龍馬精神!

     
  • At 6:49 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    d年糕係超好味o架,係貴o左d,但一年一次抵番晒!
    我祝你地一家人身體健康、心想事成!

     

Post a Comment

<< Home