kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.18.2007

新年快樂噢

話咁快又到肥豬年,新一年我地祝大家心想事成、身體健康、精神爽利、不勞而獲、豐衣足食!
為答謝大家一直以o黎o既支持,吉蒂貓特別表演一項‘大吉大利大吉頭’雜耍環節,各位記住此乃長期訓練o既成果,大人同小朋友切勿模仿!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home