kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.20.2007

屎.曲奇

成日都話如果有焗爐就整呢整路,結果一樣都未整過,失敗!今日終於的起心肝要搵o野o黎攪,於是就焗曲奇,而且去Sogo買Mix好o既曲奇粉,只係加水、油、蛋,我諗應該唔會失敗!

現實係非常之殘酷,因為包粉太大包,整起有幾十個,所以我只係隨量開少少粉,份量就只有估估o下!幾滴水、幾滴油、幾滴蛋,結果好明顯.......失敗,死因係水太多(只係落o左幾滴都叫多.....慘!)不過,味道的確係唔錯,極香濃朱朱力味,唔憤氣再試多次!

今次醒水,只係落半滴水,開出o黎o既漿一patpat杰撻撻,應該成功掛!結果.......登登登登.......係非常之成功,雖然係屎一般賣相,但真係好好味,唔係講笑!

Labels:

5 Comments:

  • At 5:34 PM, Blogger rheavv said…

    唔駛擔心嘅, 無論整成點...
    點都會有一個人肯支持下嘅, hehe

     
  • At 6:03 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    你不如買梳乎理粉試下喇.
    肥仔之前係city super買過一隻, 開水加牛奶, 好易整, 焗出黎都唔差, 我D蛋糕高人fd都話果隻幾得.
    唔好意思, 今日無出黎, 說來話長, 揾日同你詳談.

     
  • At 10:05 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    你講得o岩呀,佢真係乜都食o架,放得入口都食,所以呢d屎樣曲奇都唔放過,唔洗o徙o野!^^

     
  • At 10:07 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    梳乎理粉有無牌子名o架?俾個樣o黎睇o下好bor!
    唔緊要啦,我今日都死咁滯,成6:00先起身,辛苦到癲!

     
  • At 10:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    個"制作過程"又真係幾屎下, 不過完成品ok就得啦~

     

Post a Comment

<< Home