kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.19.2007

年初二

返老家同阿公阿婆拜年,途經香港站見到吉蒂貓同Dianel行婚禮,都幾得意吖!如果係吉蒂貓同炳哥一定仲得意!

路經葵芳,入去葵涌廣場行o下,買o左3個馬尾珠,一粒星星兩粒喵喵!

我個阿e上次o係我屋企食過I LOVE U朱朱力話好好食,再去優之良品買俾佢!

同樣係優之產品,好唔好食我唔知,叫做有D o野咬o下o羅!

跟手買埋支落妝水,之前用過藍色好好用,今次試o下綠色睇o下有咩唔同!

仲比我買到搵o左好耐都搵唔到o既積及朱朱力橙餅禮盒,年年新年都要有啦!

最後,又買o左個新咭片套,因為尋日買o個個太太太細,放唔入成大疊,今次呢個大好多!大家睇o下袋上面個“貓”字幾好笑!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home