kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.21.2007

雙滿月

話咁快呢位龐小姐就兩個月喇,睇佢個樣咁老積,一D都唔似咁細個,仲以為係6-7個月人仔!俾相同事睇,個個第一眼都話龐小姐好似我,可想而知佢絕對係靚女一名(奸笑中.........)!見佢個樣咁精靈,我諗佢一定係個樂天小姐,阿龐小姐..小小苦楚等如激勵呀,我諗呢個道理你會明白o既!

Labels:

5 Comments:

  • At 5:33 PM, Blogger rheavv said…

    只是兩個女大, 已是個大美女啦~~~
    祝BB, 健康成長, 越大越靚女!

     
  • At 6:06 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    我覺得佢有D似肥人wow....
    (幫我話佢知喇...)

     
  • At 10:01 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    多謝你呀!健康真係好緊要呀,尤其是呢個美少女一出世已經令人好擔心,所以....靚係其次..最緊要健康!

     
  • At 10:03 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    connie
    似肥人...><...佢就想吖!梗係似我唔似佢啦!wakakakakaka....(不過我都唔明,又唔係我生..何解會似我呢?hehe....)

     
  • At 12:27 AM, Blogger Princs said…

    hey kitty,我是今天才申请的这里的blog.一直以为这里都是外国人,一直很紧张哈哈.

    好可爱的宝宝啊,很可爱:)

     

Post a Comment

<< Home