kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.28.2007

耳潔淨

小吉蒂因為食物敏感,耳仔比較油有少少少少烏槽,不過,我平時一向無用洗耳水幫佢洗,因為耳水始終會有刺激成份,只會用清水幫佢抺!
一直都對自然療法有興趣,都有睇過一D關於人同動物o既資料,所以就買o左呢支耳水俾佢地用,聽聞有好多貓貓狗狗成日無啦啦出現耳仔問題,用o左都唔錯,即管試試睇o下效果!
順勢療法系列,有興趣不妨睇睇:http://goodpet.com/

Labels:

1 Comments:

  • At 8:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    想問下你係咪online買架? 定某些vet/寵物店會有架?

     

Post a Comment

<< Home