kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.26.2007

靜靜雞



尋晚通頂為o左今朝一早落大球場做一件極有意思o既事,可惜...........
返到屋企眼訓到眼珠就甩........即訓,起身有人俾相機我睇,原來炳哥一直黏住我,唔怪得我訓得唔好啦,佢仲覺得自己好得意添!!

Labels:

2 Comments:

  • At 12:40 PM, Blogger rheavv said…

    原來炳哥咁痴你架? 我重以為kitty貓最痴你添~~~
    (相中呀炳哥好溫馨咁貼住你,so sweet~)

     
  • At 3:55 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    炳哥好痴我地o架,同埋面皮厚唔知醜,Kitty貓女仔人家,無炳哥咁裙腳仔!

     

Post a Comment

<< Home