kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

2.27.2007

Three Sixty

一直都心思思想落中環Three Sixty一趟,睇o下Petguard消化酵素再散散財。今日終於不顧一切偷走落去,竟然無入消化酵素,失望到暈!不過,都叫做有少少收獲,好多人都話呢間價錢貴,其他都真係唔太貴,只係同citysuper、sogo差唔多,有d仲比佢地平!買o左蛋糕粉,只係$35話晒都係Organic吖,仲有日本8味健康茶,我未飲唔知係乜呢!

Labels:

4 Comments:

  • At 9:47 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    Three Sixty係邊呀? 我都想去睇下...
    唔好買埋d ready mix蛋糕粉喇, 無咁有成功感o家, 快D揾日去學整蛋糕 (我見呢個月尾有心太軟同梳乎厘, 有無興趣呀?)

     
  • At 10:34 PM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    Three Sixty咪o係中環LandMark,我以為你o個日放低老虎,之後會去出血添∼總之叫你去啦!
    你都知我好鬼白痴,自己唔識整o麻!
    心太軟..好wor!幾時有芝士蛋糕呀?

     
  • At 7:25 PM, Blogger Kinki-Milo-Abby said…

    唉, 早知o個日去行下, 不過大把機會, 唔駛驚, 中環果頭我成日都會去架^^

    你想整芝士蛋糕? 邊款呀? 你上呢度睇下
    http://www.coup.com.hk/coupkitchen/aboutcoup.html
    睇下岩唔岩?

     
  • At 2:32 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    kinki
    去行o下啦,我o個日原本想買有機雞糊比老虎貓o架,不過佢mix蕃茄,我唔知貓可唔可以食所以無買!仲有d有機媽媽巾、整蛋糕料.....快d去睇睇!

    芝士蛋糕你o岩唔o岩o架?唔o岩可以揀第二樣,我諗住芝糕簡單d,屋企都可以整到掛!

     

Post a Comment

<< Home