kitty-bingbing

我叫李吉蒂,英文名係Kitty Li。個個都叫我亞吉、吉貓、吉仔、傻吉....大家都可以咁叫我o架! 我最鐘意訓覺同玩,最憎當然係肥炳啦,佢個白痴炳仲每日都追殺我.....我...梗係...匿埋啦! 唔通同佢打過咩...........

3.01.2007

益體消化樂

原本想買Petguard o既消化酵素,可惜買唔到,失望!結果就轉買呢個牌子.....都唔錯o架!

根據蘇菁菁o既貓貓食得天然所講「食物中加入消化酵素,可以幫助消化肚入面毛髮。

而Petguard所講「酵素能幫助寵物吸收食物中的營養素,加入適量於寵物的飲食中, 特別是有過敏、口臭、體臭、肚子脹氣、皮膚問題、肥胖病、關節疼痛、免疫和消化系統問題,更需要消化酵素。

至於Dr.goodpet所講「消化酵素可以幫助分解食物,良好的消化可以改善皮毛、對抗疾病。

咁多樣加埋,所以我就買o左!

Labels:

3 Comments:

  • At 11:03 AM, Blogger rheavv said…

    會呀會呀, 我而家都打算買呢個牌子, 都有貓友介紹!

     
  • At 2:26 AM, Blogger kitty貓貓貓 said…

    rhea
    一於買o黎試試啦!不過頭幾日可能有少少軟便,幾日後就無事o架啦!

     
  • At 11:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    我有貓友都買0左呢隻呀, 食0左冇幾耐就痾0左舊毛出添呀, 所以我都買!

     

Post a Comment

<< Home